Nu echt bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roos brens - WaarBenJij.nu Nu echt bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roos brens - WaarBenJij.nu

Nu echt bijna....

Blijf op de hoogte en volg roos

04 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Half september, Amsterdam, Zuiderbad. Samen zwemmend met een lieve vriendin, mijmerend over hoe lekker het zou zijn om weer naar Peru te kunnen..."Ik heb nog wel een mannetje voor je, hij regelt mijn reizen ook altijd heel goed!" En zo ging het. In september boekte ik weer een ticket om 3 maanden bij mijn lief in Peru te kunnen zijn. Toen dacht ik al dat het bijna 12 december was, maar nu is het echt bijna 12 december!

Vandaag mijn laatste werkdag gehad voordat ik volgende week het vliegtuig in spring, ik kan niet wachten. Ware het niet dat ik eigenlijk nog zo veel moet doen. Want wie had er gedacht dat ik tussen de tijd van het boeken van mijn ticket en de werkelijke reis ook nog zou verhuizen... Ik niet!
Net 2 weken zit ik nu in mijn nieuwe huisje in Amsterdam Noord en volgende week ga ik het alweer achterlaten. Gelukkig zijn er lieve vrienden die er op passen totdat ik weer terug ben. Maar tot die tijd; planken ophangen, gordijnen kopen, keuken laten repareren, badkamer een ietsje moderniseren, douche gordijnen aanschaffen, opruimen, schoonmaken, internet en tv-aansluiting...
En na 8 jaar werken in het zelfde restaurant ben je toch wel echt deel van het meubilair en blijk je veel dieper verweven in lopende zaken dan je dacht. Foto's, kaarten, website, pleisters, kerstlichtjes...

De timing is niet ideaal, maar dat maakt het misschien alleen maar leuker!
Nu nog inpakken :)

Roos, van over het IJ

  • 04 December 2013 - 21:24

    Syl En Anton:

    Ja lieverdje, het wordt nu echt aftellen. Nog maar even en je ligt weer in de armen van jouw lieve Edwin. Van onze lieve Edwin. Want hij hoort er zo bij!
    Geniet maar van de tijd die jullie straks samen hebben. Kus Ant en syl

  • 04 December 2013 - 21:27

    Freek:

    Jahaaaa Roosje, alweer bijna de plas over? Veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peru again

3 maanden naar mijn Peru

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

Dat was 'm dan echt…

28 Januari 2014

Superfood

10 Januari 2014

het is net kamperen

25 December 2013

Kesrstgevoel?

04 December 2013

Nu echt bijna....
roos

Actief sinds 17 Juni 2009
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 123625

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 13 Februari 2017

And again

10 Maart 2015 - 04 Juni 2015

Daar gaan we weer :)

12 December 2013 - 12 Maart 2014

Peru again

25 Juli 2012 - 05 September 2012

Peru con todo la familia

22 Oktober 2011 - 23 November 2011

Peru ziekenbezoek

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Zuid-Amerika

14 Augustus 2009 - 14 November 2009

Noorwegen, Oslo

24 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

Uganda, Kampala

Landen bezocht: