het is net kamperen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van roos brens - WaarBenJij.nu het is net kamperen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van roos brens - WaarBenJij.nu

het is net kamperen

Blijf op de hoogte en volg roos

10 Januari 2014 | Peru, Cuzco

Het is net kamperen; op de grond slapen, wakker worden van de vogels, op je slippers naar de douche, die vaak net even te koud is of te weinig water geeft, in pyjama brood halen,koken op een gasstelletje met gasfles en 2 pitten, de was moet in handwasjes, oploskoffie, te veel regen, naar de lokale markt, af en toe uit eten... Maar dan wel kamperen in Peru met Edwin!

• 10 Januari 2014 - 15:29

SylenAnton:

En rits je ook de slaapzakken aan elkaar...haha. Blijf nog maar lekker staan op deze 'camping'. En altijd denken dat morgen de zon wel schijnt....dat hoort bij kamperen! Kuskus

• 10 Januari 2014 - 20:46

Andre:

Maar dat is het toch ook, alleen een stukje primitiever. Ben je weer blij met je lief?????????. Guniet ermaar lekker van .Dikke kus

• 10 Januari 2014 - 21:02

Nynke:

Zo zie je maar weer, meer heb je gewoon niet nodig!
    Ik denk dat ik morgen ook eens aan Vincent voorstel om buiten op de bank te gaan slapen, lijkt me heel romantisch en daarna kunnen we een warm bed alleen maar meer waarderen. Staat de tocht naar Machu Picchu wederom op het programma? ai,ai, wat staat dat hoog op mijn verlanglijstje en hoe veel leuker wordt het wel niet als we jullie daar ook nog eens konden bezoeken. Moet je nog wel even een paar maanden langer blijven, is dat erg? ;-)

• 23 Januari 2014 - 16:39

Noor :

Lieve Roos,

1 om niet te vergeten, je verjaardag in Peru met je lief!
    Geniet ervan meis, zo te lezen heb je het goed naar je zin. Geniet maar lekker, de tijd gaat zo snel. Ik hoop dat je samen met Edwin iets leuks hebt gepland vandaag.

Een dikke kus en ik kijk stiekum ook weer uit naar je komst..

xx Noor

liefs aan Edwin