Vliegen - Reisverslag uit Lima, Peru van roos brens - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Lima, Peru van roos brens - WaarBenJij.nu

Vliegen

Blijf op de hoogte en volg roos

30 Januari 2017 | Peru, Lima

Daar zitten we dan, samen op het vliegveld. Het vakantie gedeelte is dan wel over, maar we gaan nog wel samen naar Cusco. Opzoek naar een plekje waar Edwin de komende maanden kan wonen.

Omdat het land kampt met wateroverlast, huaicos zoals ze dat hier noemen, hebben we besloten te vliegen naar Cusco. En ook om wat tijd te besparen, want de dagen vliegen voorbij. Na een lange rit van 20 uur vanuit het noorden van het land, zijn we via Lima ook nog door gegaan naar Ica om daar wat spullen op te halen die we wel echt nodig hebben in Cusco. Een paar uur later weer de bus in om weer in Lima uit te komen en daar op het vliegtuig te stappen. Ik zat dus net met een gek gevoel in de taxi, want normaal gesproken is die taxi rit de laatste voor mij en nemen we afscheid hier op het vliegveld. Vandaag niet! Vandaag vliegen we voor het eerst samen, ook al is het maar een uurtje ;-)

• 30 Januari 2017 - 13:39

Annemiek:

Ha Roos en Edwin.
    Zo te lezen genieten jullie volop!
    Succes met het vinden van een plekje voor Edwin!

• 30 Januari 2017 - 17:23

Sylvia En Anton :

En? Fijn samen in de lucht?
    Nog even samen lieverdjes. En dan hopen dat aan het eind van 2017 jullie voor een heeeele lange tijd bij elkaar mogen zijn! Kus

• 31 Januari 2017 - 16:46

Janneke: