Van Uganda naar Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van roos brens - WaarBenJij.nu Van Uganda naar Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van roos brens - WaarBenJij.nu

Van Uganda naar Noorwegen

Door: roos

Blijf op de hoogte en volg roos

14 Augustus 2009 | Noorwegen, Oslo

daar ben ik alweer!
zo zit je vijf weken in Uganda en nog geen twee weken later vertrek ik alweer naar Oslo.
ik ga hier de komende drie maanden studeren aan de Hogeschool van Oslo. ik zal jullie zo af en toe een verhaaltje sturen om jullie op de hoogte te houden.

vandaag zijn we aangekomen. hoewel de vlucht kort was en voorspoedig verliep, was het een waanzinnig gezeul om alle spullen bij het huisje te krijgen! spullen voor drie maanden...dat is best veel kan ik je zeggen.
tot maandag zit ik bij een vriendin (en dorpsgenootje) op de kamer en daarna heb ik mijn eigen domein van, jawel, 10 vierkante meter!! ik hoop dat al mijn spullen er in passen haha.
vanmiddag hebben we een klein rondje gedaan door de buurt en hebben even op een terrasje gezeten in een heerlijk zonnetje (korte mouwen en slippers kunnen hier gewoon nog!). dit is wel een stad waar ik me drie maanden kan vermaken denk ik.

• 14 Augustus 2009 - 17:56

Anne-Marlijn!:

Hi Rosie!

Heel heel heel veel plezier en succes daar in Oslo!! Geniet ervan!
    En als vanzelfsprekend ga ik je reisverslagen lezen;)

liefs AM

• 14 Augustus 2009 - 19:48

Machteld:

Alle succes, geniet er van! Wij doen het wat 'gewoner', namelijk een weekend Bonaire... Frank is daar voor het werk; Berend en Nick zijn mee; ik ga straks. Ach, ook leuk, maar 't weegt niet op tegen Oslo!!!

• 14 Augustus 2009 - 21:00

Marlot:

lieverd! en ik maar denken dat je morgen pas vertrok! maar blij te lezen dat het op t eerste gezicht bevalt! Heb je onze baby bij je? :p veel plezier en suc6 de komende tijd, we contacten weer na mn vakantie!
    kus

• 14 Augustus 2009 - 22:28

Wim:

Vi håber du har det got og du snakker Norks når di kommer tilbage til Holland ! Wim og Søs

• 15 Augustus 2009 - 08:13

Daantje:

Heu meis, fijn dat je veilig bent aangekomen. Ga je wederom volgen. geniet en leer ze!!!

Dikke kus

• 15 Augustus 2009 - 10:09

Nienke:

hoi roos,

heel veel plezier in oslo. jou kennende zal dat zeker lukken. lees
    met plezier je reisverhaal. liefs nienke ashvin jaiden en de meisjes

• 15 Augustus 2009 - 10:50

Annette:

hai roos!

heb een hele fijne tijd!
    liefs, annette

• 16 Augustus 2009 - 14:27

Nienke Ergo:

Hoi Roos,

Lees net dat je goed bent aangekomen, fijn hoor!
    Heel veel plezier en zet'm op daar, maar dat komt wel goed:)

x Nienke

• 16 Augustus 2009 - 20:13

Syl En Ant:

He lieverdje, maak er maar weer een mooie tijd van. We kijken uit naar je verhalen

• 18 Augustus 2009 - 11:47

Opa En Oma:

Roos,
    heel veel succes met je studie en een fijne tijd in Noorwegen.
    dat domein van je is anders wel heel piep, niet te veel eten anders past het niet meer.
    Liefs!